NB! Dette er en stilling fra vårt arkiv - hvilket betyr at søknadsfristen er utløpt. Se seksjonen ledige stillinger for aktive stilingsutlysninger.

CRM Rådgiver/konsulent

ProsessPilotene er et konsulentselskap med kunnskapsrike og lettbente medarbeidere. Medarbeiderne har høy kompetanse både på teknologi og anvendelse av teknologi. ProsessPilotene er dedikert arbeid med etablering, optimalisering og automatisering av arbeidsprosesser relatert til salg, markedsføring og kundebehandling med bruk av Microsoft Dynamics CRM. ProsessPilotene har som mål å bli Norges største fagmiljø innenfor Microsoft Dynamics CRM. 
Vårt selskap vokser og vi trenger flere kompetente medarbeidere med genuin interesse for CRM-prosesser og CRM-løsninger. ProsessPilotene jobber med noen av Norges mest anerkjente merkevarer og kunder, og bygger omdømme på bakgrunn av kvalitet i alle leveranser. 

CRM-RÅDGIVER/SALG

(Forretnings- og prosesskonsulent)

 

Arbeidsoppgaver 

Som CRM-rådgiver i ProsessPilotene har du ansvar for våre strategiske kunder. Du vil få overordnet og operativt ansvar for at ProsessPilotene gir kunden best verdi for pengene med tanke på rett bruk av CRM i arbeids- prosessene salg, marked og kundeservice. Arbeidet utføres i nært samarbeid med kundens organisasjon og våre andre ansatte. CRM-rådgiveren forvalter leveranser og prosjekter, og deltar i tilpasning, konfigurasjon og utvikling av Dynamics CRM. Som CRM-rådgiver hos oss vil du også være bidragsyter til salg og salgsstøtte av våre produkter og tjenester. Du vil få en sentral rolle i ProsessPilotenes vekst og videreutvikling. 

Kvalifikasjoner

Høyere teknisk utdannelse. Solid kunnskap og erfaring fra arbeid med CRM-prosesser og CRM-systemer. God forretningsforståelse og gjerne erfaring som rådgiver. Erfaring med CRM-system påkrevd, men ikke krav om Dynamics CRM kompetanse. 

Personlige egenskaper 

Evne til å tenke helhetlig og jobbe strukturert og målrettet med ambisiøse kunder. Serviceinnstilt med utpregede samarbeids- og kommunikasjonsevner. Evne til å arbeide både selvstendig og i team. Evne til å holde i lange prosesser og bygge gode relasjoner. Konsulentgener og selvgående. Andre nøkkelord om deg selv: initiativrik, ansvarsfull, innovativ, analytisk, målrettet og resultatorientert. 

Vi tilbyr

Utfordrende arbeidsoppgaver sammen med hyggelig kollegaer i en hektisk og morsom hverdag. Konkurransedyktige betingelser, fleksibel arbeidsdag, mulighet for medeierskap. Gode personlige og faglige utviklings- muligheter. Mulighet til å være med på å forme og utvikle selskapets profil videre fremover.

For mer informasjon, kontakt Prime People HR Solutions v/ Rådgiver Jens-Petter Arntzen tlf 908 27 335

 

Publisert: 07.09.2018
Deadline: Snarest
 
Stillingstype: Fast
Ref. nr: 56106
 
Arbeidssted:

Spørsmål til stillingen?

Jens Petter Arntzen, Rådgiver
+4790827335

NB! Dette er en stilling fra vårt arkiv - hvilket betyr at søknadsfristen er utløpt. Se seksjonen ledige stillinger for aktive stilingsutlysninger.