NB! Dette er en stilling fra vårt arkiv - hvilket betyr at søknadsfristen er utløpt. Se seksjonen ledige stillinger for aktive stilingsutlysninger.

Autoriserte Trafikkskolers Landsforbund, ATL, er landets største bransjeforbund for trafikkskoler. I tillegg til våre trafikkskoler, er kanskje Veien til førerkortet det folk flest kjenner til om oss. Vi arbeider for god trafikkopplæring og tilrettelegging for optimale og forutsigbare rammevilkår for medlemmene. ATLs medlemmer tilbyr trafikkopplæring i alle førerkortklasser, bedriftskurs og yrkesopplæring m.m. ATLs interessekontor (ATI) utgjør selskapets forlagsvirksomhet med utvikling og salg av læremidler. Alle trafikkskoler som er godkjent av Statens vegvesen kan bli medlem i ATL.

IT- og Logistikkansvarlig

IT- og Logistikkansvarlig

 
Vi søker etter en allsidig medarbeider som skal være i front når det gjelder IT, og samtidig utføre en del administrative oppgave. Stillingen rapporterer til Adm.direktør.
 
Arbeidsoppgaver og ansvar
Arbeidsoppgaver vil være løpende IT- og administrative oppgaver innenfor virksomheten. For eksempel:
  • Brukerstøtte og ressursperson på ATLs IT-utstyr
  • Videreutvikling av kommunikasjonsmuligheter og alt annet på digitale arbeidsflater
  • Ansvarlig for at våre systemer snakker sammen med leverandørers systemer, og koordinere aktiviteter mot eksterne leverandører
  • Ansvar for nettbutikkens drift, herunder følge opp ordrer og ha ansvar for lageroptimalisering  
  • Direkte kontakt med våre medlemmer og bidra med brukerstøtte på nettside og nettbutikk
  • Samarbeide med leverandører for å yte best mulig kundeservice overfor våre medlemmer
  • Utarbeide og vedlikeholde dokumentasjon og prosedyrer
  • Teknisk/praktisk rådgivning og brukerstøtte når det gjelder personvernlovgivning (GDPR)

Kvalifikasjoner og erfaring
  • Høyskoleutdanning er en fordel, men relevant IT-erfaring kan erstatte formell utdanning
  • Erfaring med hvordan IT kan benyttes for å effektivisere arbeidsprosesser
  • Erfaring fra prosjektarbeid
  • Relevant erfaring når det gjelder oppfølging av leverandører
  • Praktisk erfaring i bruk av Excel
Personlige egenskaper
  • Ønske om å tilegne deg ny kunnskap, er proaktiv og løsningsorientert
  • Serviceinnstilt
  • Analytisk
  • Strukturert
  • Selvstendig og proaktiv
  • Gode samarbeidsevner
  • Arbeidsglede og godt humør
Vi tilbyr
  • En variert og morsom arbeidsdag i et positivt arbeidsmiljø med teamarbeid og selvstendig ansvar
  • Personlige utviklingsmuligheter
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 
Dine ansvarsoppgaver vil tilpasses den kompetanse og erfaring du måtte ha. Den som ansettes vil samarbeide tett med Administrasjonssjef + ATLs ressurs- og fagpersoner, samt ha løpende kontakt med medlemsbedriftene. Personlig egnethet blir vektlagt ved alle ansettelser.
 
 
Interessert?
Ta kontakt med vår samarbeidspartner på rekruttering, Prime People HR Solutions AS,
v/Gunnar A. Swensen på 909 82 516 eller Jens-Petter Arntzen på 908 27 335.
 
 
Søknadsfrist: 22.mars 2018
Søknader vurderes fortløpende.
Publisert: 30.03.2018
Deadline: 23.03.2018
 
Stillingstype: Fast
Ref. nr: 50506
 
Arbeidssted: Ryen, Oslo

Spørsmål til stillingen?

Gunnar A. Swensen, Rådgiver
+4790982516

NB! Dette er en stilling fra vårt arkiv - hvilket betyr at søknadsfristen er utløpt. Se seksjonen ledige stillinger for aktive stilingsutlysninger.