NB! Dette er en stilling fra vårt arkiv - hvilket betyr at søknadsfristen er utløpt. Se seksjonen ledige stillinger for aktive stilingsutlysninger.

Salgssjef

Blir du vår nye operative salgssjef?


Rekom AS ble stiftet i 1998, og eies av 48 norske kommuner og interkommunale selskaper. Selskapet er en betydelig aktør i markedet for råvarer til energi- og materialgjenvinning, der vi sikrer kundene våre avsetning på innsamlet og kildesortert avfall. Gjennom innovative og miljøvennlige løsninger sørger vi for at avfallsressursene blir ivaretatt og at kundene får høyest mulig kundeverdi. Rekom omsetter årlig for ca. 370 millioner kroner, har 13 ansatte og hovedkontor i Bergen. Kundene våre er kommunale og interkommunale renovasjonsselskaper, samt private aktører i Europa.
Blir du vår nye operative salgssjef?
 
Rekom søker en operativ salgssjef til vårt hovedkontor i Bergen. Rette vedkommende skal opparbeide seg totaloversikt over selskapets markeder for råvare- og energigjenvinning: aktører, anleggsstruktur, konkurransesituasjon, logistikkmuligheter og- utfordringer. Gjennom dette ha ansvar for eget salgsbudsjett og produktområde.
 
Rekom er et ledende selskap innen material- og energigjenvinning av ulike typer avfall.
Kundene våre er kommunale og interkommunale selskaper, samt private aktører i Europa. Som salgssjef hos oss vil du bidra til å utvikle virksomheten videre, gjennom arbeidsoppgaver knyttet til salgs- og markedsaktiviteter.
 
Vi ser etter deg som har interesse for sirkulær økonomi, bærekraft og energi, og som ønsker å bidra i utviklingen av enda bedre løsninger for kundene våre. Samtidig søker vi en salgssjef som skal være en person som tar ansvar, viser proaktivitet og har kommersiell forretningssans. Gjennom dette skape samhandling på en måte som bidrar til høy aktivitet og trivsel. Rette vedkommende må ha høyere akademisk relevant bakgrunn.
Ansvar og hovedoppgaver:
  • Være med å implementere selskapets vedtatte strategiplan
  • Bidra til å levere på selskapets mål for de ulike markeder som fremgår av salgsbudsjetter
  • Levere anbud og tilbud til selskapets kunder
  • Bidra til å utvikle og koordinere kundestrategier i de ulike markeder sammen med markedsgruppen og salgs- og markedsdirektør.
  • Bidra til at kunder får dekket sine behov ift. rask respons og tidsriktige leveranser som gjør at selskapet hele tiden er ajour med salg- og markedsleveranser.
  • Bidra til etterlevelse og utvikling av prosesser og systemer for salg- og markedsgruppen.
Spørsmål om stillingen?:
Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Prime People ved rådgiver Frode Pettersen på 47 88 82 85
Publisert: 20.08.2018
Deadline: Snarest
 
Stillingstype: Fast
Ref. nr: 65410
 
Arbeidssted: Bergen

Spørsmål til stillingen?

Frode Pettersen, Partner
+4747888285

NB! Dette er en stilling fra vårt arkiv - hvilket betyr at søknadsfristen er utløpt. Se seksjonen ledige stillinger for aktive stilingsutlysninger.